Snöstjärnor

 
 
 
 
 
Häromdagen var jag o köpte pärlplattor, vita pärlor och pärlor som lyset i mörkret.
Jag och Tuva tänkte göra Snöstjärnor/flingor som mak antingen kan hänga i fönstren eller ha som underlägg under kaffekoppen. Jag tänker hänga dom i fönstren sen när det börjar närma sig jul lite mer. 
Pärlplattorna köpte jag från pandurohobby de hittar du här: http://www.pandurohobby.se/search?q=Pärlplattor Jag köpte en rund, en stjärna och en hexagon. Hjärtat hade jag hemma sen tidigare.
 
 
Här är resultatet: 
 
 
Kommer nog bli fint i fönstren sen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

madeleineshem.blogg.se

- Madeleine - 2barnsmamma - Tuva snart 4 år - Oliver snart 2 år - Sambo till Robert sedan 2008 - pyssel - matlagning - bakning - renovering - inredning -

RSS 2.0