Bli lackerare?

Fortfarande lite snorig, men nu känner jag mig inte täppt i hela ansiktet längre iaf! 👍🏻

Så idag fick barnen vara på dagis och så åkte jag till Töreboda för att hjälpa Robert på jobbet. Tyvärr blev det inte som beräknat då kedjan i konvayen gick sönder, vilket inte är första gången..

Men då blev det lite annat målat och slipat istället. Jag hjälper mest till med att bära. Slipar och spacklar lite grann. 

Idag fick jag oxå prova på att lacka lite. Sprutmålande några luckor och garderob. Jätteroligt! Och det gick faktiskt inte jättedåligt.. Fick inte skäll iaf 😜
Så detta ska jag allt öva på! Så nu ska jag leta efter billiga eller bortskänkesmöbler som jag kan ha som försökskaniner ☺️






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

madeleineshem.blogg.se

- Madeleine - 2barnsmamma - Tuva snart 4 år - Oliver snart 2 år - Sambo till Robert sedan 2008 - pyssel - matlagning - bakning - renovering - inredning -

RSS 2.0