Fort men långsamt..

Hjälpte som sagt Robert igår på jobbet.
Och idag var jag på mitt jobb som vanligt 7.30-13 sen var det bara att hämta barnen. Åkte hem där barnens mormor redan väntade på oss. 
In och bytte om, sen var det bara att åka iväg till Töreboda och GK-lack för lite mera jobb.
Där var jag till typ 18 tror jag.
Hem och gosa lite med barnen innan det var dags att lägga Oliver. 
Sen kom Robert med mat och efter det var det Tuvas tur att sova.. 

Inte mycket fritid här inte! Nu är hemmet iordningplockat med..

Imorgon ska det jobbas i Töreboda igen till kl 16. Längre fick det inte bli, i och med att Tuva har balett imorrn ☺️

På fredag blir det nog en dubbeljobbdag igen. Jobba som vanligt 7.30-13, sen antagligen iväg till Töreboda.. Hua!

Känns som om dagarna bara flyger iväg men veckan har varit fruktansvärt seg!


Balettprinsessan ☺️💜



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

madeleineshem.blogg.se

- Madeleine - 2barnsmamma - Tuva snart 4 år - Oliver snart 2 år - Sambo till Robert sedan 2008 - pyssel - matlagning - bakning - renovering - inredning -

RSS 2.0