Fröknäcke och tatuering!

Slängde ihop en sats fröknäcke imorses. Så bra att ha hemma när man bara måste ha något att tugga på 😉




Lämnade av barnen hos syster i en timma så jag kunde få åks till stan själv och hämta ut ett silverbalsam som jag fick från Salong Självfallet, skulle ha fått det när jag var där den 5e men då hade dom det inte inne.
Sen köpte jag oxå helosansalva, för ikväll är det dags att bli gaddad! Börjar bli lite nervös!

Tandläkarbesöket gick bra. Det brukar läka bra av sig skälvt när strängen har gått av. Inga tänder var lösa. Barnen fick med sig var sin liten gummiorm, Tuva en rosa och Oliver en lila ☺️





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

madeleineshem.blogg.se

- Madeleine - 2barnsmamma - Tuva snart 4 år - Oliver snart 2 år - Sambo till Robert sedan 2008 - pyssel - matlagning - bakning - renovering - inredning -

RSS 2.0