Påbörjad sleeve 💪🏻

Igår hade jag en tid hos Erik på Boneyard Tattoo i Töreboda. Robert hade fixat den tiden som jag fick i födelsedagspresent ☺️

Har velat ha en 2/3-sleeve ett tag men inte riktigt vetat vad jag ville ha som motiv. Änden av sleeven tatuerade jag för ca 3 år sedan. 

Bestämde mig iallafall för att ha en vintrig tatuering, med massa olika snöflingor. I och med att alla vi i familjen är vinterbarn ❄️. Kommer bli så fint när det är klart! Igår blev den iallafall påbörjad, lär kanske ta ett par till gånger innan den är helt färdig 😏


Så nöjd! Och den kommer bara att bli finare! ☺️



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

madeleineshem.blogg.se

- Madeleine - 2barnsmamma - Tuva snart 4 år - Oliver snart 2 år - Sambo till Robert sedan 2008 - pyssel - matlagning - bakning - renovering - inredning -

RSS 2.0